Narodila se vám dcera. Nechystáte rozšířit sortiment o dětské kousky?
Pár dětských podložek se nám povedlo stihnout ještě před narozením dcery. Co však dlouhodobě plánujeme se značkou BeWooden je vytvořit kompletní svět pro děti – doplňky, a zároveň i design nových kousků, které ocení i rodiče.
Co dalšího plánujete v novém roce?
Letos bychom rádi rozšířili nabídku udržitelného oblečení, a také připravili novou kampaň zaměřenou na lásku a pomoc. Tak jako se nám to povedlo minulý rok s Nadací Krása pomoci od Taťány Gregor Brzobohaté, kdy jsme společně připravili kolekci podložek a jako hlavní modelku jsme si vybrali paní, která cvičí jógu a je jí 93 let.
Ano, všimla jsem si vaší kampaně s třiadevadesátiletou paní Mili. Jak celý nápad vznikl?
Pravidelně hledáme kampaně a spolupráce, ve kterých můžeme pomáhat dále. Říkáme tomu Dobro na třetí. Pomáháme nadacím a vyrábíme produkty, které dělají radost zákazníkům, a my díky tomu máme práci pro naše lidi. S Nadací Krása pomoci jsme spolupracovali už se značkou BeWooden a při jednom meetingu nás napadlo zapojit do kampaně i jejich klienty, což v tomto případě byla úžasná paní Mili, která ve svých 93 letech oplývá energií, vitalitou a je pro nás obrovskou inspirací.
Zažili jste někdy chvíli, kdy jste podnikání chtěli vzdát?
Spíše než vzdát, se čas od času dostanete na rozcestí a přemýšlíte, kudy se vydat. TvaLaska je projekt, který děláme s manželkou pro radost. Při podnikání je zodpovědnost zákazníků obrovská a u druhé firmy BeWooden, kde zaměstnáváme desítky lidí, o to větší. Podstatné je pochopit, že vše má své řešení. Někdy nejde naleznout ihned a vede k němu náročnějších cesta. Skutečnou motivaci nám vždy dává zpětná vazba zákazníků a to, když vidíme, s jakou radostí naši práci děláme.