Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Obchodními podmínkami společnosti BurdaMedia Extra s.r.o. a potvrzujete, že jste se seznámili se Zásadami ochrany soukromí - BurdaMedia Extra s.r.o. bude s Vašimi údaji pracovat zejména k organizaci a vyhodnocení akce a zasílání novinek.
Jiří Honiss ve své dílně
Svatý Florian
Podmalba vzniká na skle ideálně o síle 2mm. "Je dobré mít starší sklo, případně je zestařit ponořením do louhu," říká Jiří Honiss.
K rozmíchání barvy místo palety klidně poslouží i víčko od piva.
Nejtenším štětcem se na rubovou stranu namalují nejdřív černou barvou kontury.
Zátiší z podmalbářské dílny
Šablony, podle kterých vznikají podmalby Jiřího Honisse.
Zátiší se svatým obrázkem na skle malovaným
U podmalby je vše zrdcadlově obrácené, proto se nejprve olejovými barvami, které se po zaschnutí nerozmazávají překreslují detaily a poté se přechází k větším plochám.