Prohlédnout znovu

Na začátku scénograf navrhne podobu loutky

Pvní fáze loutky je klasická truhlařina

Řezbář nejčastěji pracuje s měkkým a dobře opracovatelným lipovým dřevem

Na některé namáhané části loutky je třeba použít tvrdší, například bukové dřevo

Dokončit loutku je pěkná piplačka

Hlavní vodicí drát se zavrtá do hlavy loutky

Každý díl marionety je třeba udělat do nejmenších detailů

Barva musí něco vydržet

Loutku je potřeba také obléknout

Vysloužilé loutky obvykle končí v chrudimském muzeu

Jedna z nejstarších marionet hradeckého divadla DRAK

Kostymérská výbava

Oblékání marionety


Jiří Bareš ve své divadelní dílně

Řezbářské náčiní
Prohlédněte si další galerie
- Design jako intimní dialog: Příběh manželů, kteří v jižních Čechách tvoří nábytek s duší
- Diane von Furstenberg proslavila zavinovací šaty a naučila ženy nosit vzory. Jak si podle ikonické návrhářky poskládat šatník?
- V jihočeské krajině vyrostl jedinečný dům, který reaguje na světlo a přírodu
- Geniální trik v husté zástavbě: Jak v přeplněné Praze architekt vytvořil dům s absolutním soukromím
- Čertovy skály u Lidečka: Co se stalo, když se čert snažil přehradit řeku