Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Obchodními podmínkami společnosti BurdaMedia Extra s.r.o. a potvrzujete, že jste se seznámili se Zásadami ochrany soukromí - BurdaMedia Extra s.r.o. bude s Vašimi údaji pracovat zejména k organizaci a vyhodnocení akce a zasílání novinek.
Na začátku scénograf navrhne podobu loutky
Pvní fáze loutky je klasická truhlařina
Řezbář nejčastěji pracuje s měkkým a dobře opracovatelným lipovým dřevem
Na některé namáhané části loutky je třeba použít tvrdší, například bukové dřevo
Dokončit loutku je pěkná piplačka
Hlavní vodicí drát se zavrtá do hlavy loutky
Každý díl marionety je třeba udělat do nejmenších detailů
Barva musí něco vydržet
Loutku je potřeba také obléknout
Vysloužilé loutky obvykle končí v chrudimském muzeu
Jedna z nejstarších marionet hradeckého divadla DRAK
Kostymérská výbava
Oblékání marionety
Jiří Bareš ve své divadelní dílně
Řezbářské náčiní