Máte oblíbeného interpreta? Můžete ho sponzorovat!
Zdá se vám, že na nové album milované kapely čekáte už příliš dlouho? Tak mrkněte na www.hithit.com, a třeba zde zjistíte, že můžete k vydání její desky přispět právě vy.
Nedávno jsme vám představili projekt Jóga pro život, který rovněž vznikl ve spolupráci s portálem Hithit.com. Kromě charity zde můžete podpořit i několik hudebníků, mezi nimiž jsou zastoupeni například Vladimír 518, Iamme Candlewick, kapela Checkpoint, ale i mnohem známější Tata Bojs.
Jak to celé funguje?
Server funguje na bázi takzvaného crowdfundingu, což je způsob získávání peněz formou sbírky na určitý projekt. Líbí se nám, že za finanční příspěvky v různé výši vždy získáte jisté bonusy. Hudebníci tak například nabízejí, že si budete moci zahrát v jejich klipu nebo že vám přijdou zahrát na narozeninovou party.
Zajímá vás, na co shánějí peníze právě Tata Bojs? Letos v červnu kapela oslaví pětadvacáté výročí ode dne svého vzniku a v létě by chtěla vyrazit na velkolepé turné se speciální scénou. Jak sami dodávají: „Je to trochu dražší sranda, ale chtěli bychom svoje výročí s fanoušky náležitě oslavit!“ Na odměny, které členové hudebního seskupení za příspěvky nabízejí, se můžete do 11. ledna podívat ZDE, poté sbírka končí.
Investovat však můžete i do jiných hudebníků. Zajímavě zní například projekt učitelky hudby Veroniky Diamantové nazvaný Malý muzikant. Veronika již jeden rok úspěšně vede stejnojmennou hudební školičku pro děti v Praze a nyní se rozhodla natočit CD a animace, které by byly přístupné i mimopražským rodinám. Více se o školičce dozvíte na www.malymuzikant.cz a podpořit ji zakoupením některého z bonusů můžete ZDE.
Klíčových 45 dní
Sympatické je také to, že Hithit.com hlídá realizovatelnost jednotlivých akcí a projektů. Všichni tak mají stejné podmínky – na shromáždění požadované částky je maximálně 45 dní. Pokud se to vyhlašovateli sbírky nepodaří, nedostane ani korunu. Důvod je jednoduchý. Provozovatelé tak nutí žadatele o příspěvky, aby si kvůli tomuto přísnému pravidlu stanovili reálné cíle. Zároveň je to motivuje k co největší mobilizaci vlastní komunity. Jejich fanoušci pak v neposlední řadě mají jistotu, že na produkt, který podpořili, nebudou čekat nesmyslně dlouhou dobu.
Zaujal vás portál Hithit.com? A na co byste byli ochotni přispět vy? Napište nám o tom na Facebooku!