Kampaň ‚Až vyrostu‘ zve děti, aby si splnily svoje sny
Zítra spouští Marks & Spencer novou interaktivní kampaň ‚Až vyrostu‘, která je součástí nového mezinárodního partnerství M&S a UNICEF. Jeho cílem je vybírat peníze na projekty UNICEF, zajišťující vzdělání pro všechny děti po celé planetě.
Pořadatel kampaně – Marks & Spencer – zve děti, aby sdílely svoje touhy a sny o budoucnosti. Za každý sdílený dětský sen ve vlajkové prodejně Centrum Chodov daruje Marks & Spencer Unicefu jeden dolar.
V nové interaktivní kampani se objeví sny o budoucnosti stovek dětí z Prahy a Bratislavy. Ty budou znázorněné na pohlednicích červenou, modrou a bílou barvou a jejich poskládáním dohromady se vytvoří obrovská česká vlajka. Kampaň začíná 26. října v dětském oddělení vlajkové prodejny britského řetězce v ČR v Centru Chodov a potrvá dva týdny.
Dvanáctého srpna se M&S Czech Republic připojil k více než 50 mezinárodním pobočkám napříč Evropou, Blízkým východem a Asií, aby společně vybrali celkovou částku jeden milion dolarů pro UNICEF během prvního roku partnerství. Sto dní vybírání finančních prostředků vyvrcholí oslavou Mezinárodního dne dětí OSN 20. listopadu 2013.
Zapojte se i vy – čím více dětí dorazí na Chodov a vytvoří pohlednici, tím více peněz se podaří na zmíněný projekt vybrat.