Oblíbenost značky závisí převážně na osobních preferencích
Obě značky mají svá pro a proti. Při nákupu tak spíše bude hrát roli vaše osobní preference a styl. Hledáte-li spíše jednoduchý styl v klasickém designu, pak budete více nakloněni značce adidas. Jestli naopak preferujete spíše moderní a inovativní vzhled, pak je pro vás vhodnější Nike. Jste-li nakloněni minimalistickému a jednoduchému stylu, tak se vám příkladem taková adidas mikina bude zamlouvat více, než ta u druhé zmíněné značky a naopak.
Obě značky jsou známé pro svou kvalitu a inovativní technologie, ale v tomto ohledu můžeme vidět určité rozdíly. Adidas se zaměřuje na kvalitní materiály a pohodlí, což je patrné zejména u jeho klasických a jednoduchých výrobků. Na druhé straně, Nike vkládá více energie do vývoje nových technologií, což se projevuje v jeho moderních a výrazných designech.
Vliv značek na životní prostředí
Pro mnohé je v dnešní době důležité, jak vlastně výrobky vznikají a obzvláště je zajímá jejich dopad na ekologii. Adidas i Nike se snaží minimalizovat svůj dopad na planetu a udržovat udržitelnost v tomto průmyslu. Oba giganti se snaží využívat udržitelné materiály - organickou bavlnu, recyklovaná polyesterová vlákna a materiály získané z odpadu. Také dělají vše proto, aby snížili svou uhlíkovou stopu v průběhu výroby, což znamená využití obnovitelných zdrojů energie, jako jsou solární panely a využití větru.
Adidas vyrábí své boty s recyklovanou gumovou podrážkou a používá syntetické materiály vytvořené z odpadu z plastů. Nike zase používá recyklovaná vlákna a alternativní materiály, jako jsou vlákna z kukuřice, aby snížil svou spotřebu ropných produktů. Zaměřuje se rovněž na využívání recyklovaných materiálů a snížení odpadu. Je tedy možné, že oblečení, jako jsou příkladem pánské nebo dámské mikiny Nike, může být vyrobeno téměř stoprocentně ekologicky.
Obě značky nabízejí kvalitní sportovní oblečení a obuv za podobné peníze. Vyrábějí kvalitní produkty a rovněž se aktivně zapojují do boje o životní prostředí. Nedá se tedy říci, který z těchto dvou gigantů má navrch. Tento věčný boj neukončíme ani zde a při rozhodování, u koho z nich nakoupit, budou hrát roli zase jen vaše osobní sympatie.