Tatínkové si hrají s Barbie
Značka Mattel se v posledních letech snaží změnit vnímání panenky Barbie a zaměřit se na její vliv a schopnost pomoci holčičkám představit si pro sebe lepší a sebenaplňující budoucnost.
Tato kampaň ukazuje holčičkám po celém světě, že opravdu mohou být čímkoliv a kýmkoliv si budou přát, učí je víru sama v sebe a ve své nekonečné možnosti.
Nejnovějším témátem této kampaně pak jsou tatínci, kteří si – možná pro někoho trochu překvapivě - hrají se svými dcerami s panenkami Barbie.
Ke kampani byl vytvořen speciální hashtag #TatinkoveSiHrajiSBarbie (#DadsWhoPlayBarbie), kterým můžou tatínkové na sociálních sítích označit fotografie nebo videa, na kterých si hrají s legendární panenkou a svou dcerou.
Výzkum doktorky Lindy Neilsen z Wake Forest University v Severní Karolíně ukazuje, že holčičky, které mají se svým otcem milující vtah plný komunikace a podpory již od raného dětství, mají v budoucnosti méně problémů s nedostatkem sebedůvěry a soběstačnosti.
Podívejte se na úsměvné video ke kampani:
Čtěte také: 20 důkazů, že je Chris Hemsworth nejlepším tátou na světě