Influencer marketing se za posledních pět let proměnil k nepoznání. Influenceři hrdě označují spolupráce, reklamní obsah zpracovávají hravou a chytrou formou, a především už se nestydí za nálepku influencer. Přesto se občas nevyhnou kritice, ostrým komentářům nebo hejtům, které mohou poškodit jejich osobní značku, případně firmy či společnosti, se kterými influencer spolupracuje. V takovou chvíli vyvstává otázka, zda vůbec existuje influnecer, který se zavděčí všem? Někdo, pod jehož příspěvky se budou hemžit slova chvály a srdíčka. Někdo, kdo si svým obsahem získá ženy i muže, děti i teenagery, lidi s vysokoškolským titulem i s výučním listem. Pokud kroutíte hlavou, pak rychle pohleďte na svého domácího mazlíčka!
Od lidských kolegů se naučili, jak influnecer marketing funguje. Od svých páníčků zjistili, jak nejlépe pózovat před bleskem fotoaparátu. A díky své roztomilosti nemusí používat make-up ani instagramové filtry. Ano, o pozornost si v poslední době říkají psí influnceři, které s nadšením sledují tisíce fanoušků a zájem po právu vzbuzují i ze stran společností a značek. Není divu, vždyť navázat spolupráci s (dog) influencerem, kterého všichni zbožňují, je snem každého marketéra.