Givenchy: McQueenův byznys
Hubert de Givenchy měl návrhářskou tradici v rodině, takže pro něj nebyl problém pustit se do vlastních designů, brány vlastní značky otevřel už v roce 1952. Tehdy mu bylo pouhých 25 let, ale díky kontaktům a šikovnosti nehrál jeho nízký věk žádnou roli. Když se Hubert o rok později setkal s Audrey Hepburn, aby ji oblékl pro její nový film Sabrina, měl vyhráno.
Malé černé, které má Audrey coby Holly Golightly ve Snídani u Tiffanyho, pocházejí také z dílny Givenchy. Ještě část minulého roku vedla značku Clare Waight Keller. Ta se do povědomí dostala hlavně kvůli návrhu svatebních šatů vévodkyně Meghan. Nyní je to Matthew Williams.
I Givenchy si, podobně jako Dior, prošel kontroverzní érou. Zejména v době, kdy se stal kreativním ředitelem značky Alexander McQueen. Jeho první kolekce pro Givenchy neměla příliš velký úspěch, i sám návrhář ji později označil za mizernou.
McQueen působil kromě Givenchy také u značky Gucci, nejvíce se však soustředil na tvorbu pod svou vlastní značkou, s níž také dosáhl největších úspěchů. V archivních záznamech zveřejněných v dokumentu McQueen otevřeně přiznal, že vzal vedení Givenchy jenom kvůli penězům. Chtěl je investovat do svých vlastních kolekcí.