O tom, že by se mohla vydat jiným směrem, začala přemýšlet na stáži v organizaci Czechdesign, kde měla za úkol vyhledávat české designéry, kteří se věnují šperku, pro chystanou výstavu. „To mě opravdu bavilo, a tak jsem si na magistra dala přihlášku do ateliéru K. O. V. k Evě Eisler. Musím se přiznat, že ještě krátkou dobu předtím jsem snad ani nevěděla, že takový ateliér na UMPRUM existuje, nikdy jsem se o to nijak zvlášť nezajímala. No a ono to vyšlo,“ vzpomíná Anežka na studium, kde se díky povinným workshopům učila skutečnou zlatnickou práci. „To, že bych šperky chtěla opravdu dělat, jsem si uvědomila, když jsem začala pracovat v dílně u Janji Prokić. Osvojila jsem si metodu ztraceného vosku, které se věnuji dodnes, a určitě mě ovlivnila i Janjina specifická estetika. Dodala mi odvahu pracovat s velkými barevnými kameny a také jsem si díky ní uvědomila, že nemusím stále dělat jenom abstraktní tvary, ale můžu se pustit i do něčeho popisnějšího.“