První pomoc
Komerční článek - Kdepak. Nemám na mysli akutní případ pro pohotovost. Oč běží, milé dámy, je první pomoc při unáhlené koupi!
Propagace značky VotočVohoz.cz.
Marianne.cz není jeho autorem a nemá vliv na jeho obsah.
Známe to každá. Na figuríně sedí náš vysněný kousek jako ulitý, zkoušení v kabince nás rovněž nikterak neodradí a po chvíli už s novým úlovkem vítězoslavně kráčíme ke kase. Jednoznačně láska na první pohled, pomyslíme si, když s blaženým výrazem ve tváři svíráme taštičku s drahocenným nákupem.
Když však využijeme první příležitosti svůj nový svršek předvést světu, zjišťujeme, že pro nás není tím pravým ořechovým. Sčítáme zápory, které ve finále jednoznačně převyšují nad klady, proč jej vůbec vlastnit. Tlučeme se do hlavy, jako bychom doufaly, že z ní vytřeseme veškerou tu nebezpečnou marnivost. Proklínáme se. Hořce litujeme. Ovšem plakat nad rozlitým mlékem ještě nikdy nic nevyřešilo. Leč nezoufejte! Vím, jak z této prekérie ven.
Votáčejte o sto šest!
Spása jménem VotočVohoz vám podá pomocnou ruku, kdykoli jen budete potřebovat. Je na něj spolehnutí. Není totiž nic snazšího než se na této internetové stránce registrovat, a to zcela bezplatně! Posléze již můžete začít s vkládáním snímků svých nevyužitých svršků… a co se bude dít dál? Pak už jen postačí čekat na dotazy zájemkyň o koupi. VotočVohoz zkrátka funguje na principu efektivního on-line secondhandu, třebaže nutno zmínit, že značná část zde prezentovaného zboží je často skutečně zbrusu nová! Nejste na této planetě přece jediné, které čas od času udělají krok vedle a investují do věci, kterou nevyužijí.
Umění prodávat
Zaručený recept, jak být dobrým obchodníkem, je přirozeně i dobrá reklama. Jako osvědčená kouzelná formule funguje, pakliže si dáte alespoň špetku práce s vizuálním působením vámi nabízeného zboží. Nikoho přece nelákají neidentifikovatelné svršky prezentované na temných fotografiích. Dále je dobré myslet na to, že publikujeme-li zboží s co možná nejdetailnějšími informacemi, ušetříme čas především sobě, neboť předejdeme únavnému odepisování na všetečné dotazy. Vězte, že budete-li důsledné alespoň u těchto kroků, váš zprvu přeplněný katalog zboží za krátký čas prořídne k nepoznání a prodej dámského oblečení půjde jak po másle.
Na jedné lodi
Představte si, že stojíte na opačné straně barikády. Pakliže se ocitnete v roli kupujícího, postačí zadat do vyhledávače, po čem vaše srdce prahne. Pomocí mazaného filtru lze totiž zvolit nejen základní parametry jako barvu, velikost, materiál a značku, ale taktéž určit lokalitu a cenu. A to je obzvláště skvělá věc, neboť kdo z nás nemá obavy z toho, že koupí zajíce v pytli, že ano. Pakliže tedy máte to štěstí, že dotyčná ‚druhá strana‘ uživatelka není z opačného konce republiky, můžete se domluvit na osobním setkání. Na vlastní oči tak posoudíte, zda je daný kousek pro vás skutečně tím pravým ořechovým. Teď již znáte vše potřebné k tomu, aby se vaše votáčení neminulo s úspěchem. Hodně štěstí!