Móda
Móda a celebrity jdou láskou proti zdím
Nejzvučnější jména módního světa se spojila, aby bořila nejen zdi, ale i nepochopení, intoleranci a nenávist.
Foto: Diesel
Fotograf David LaChapelle, který je proslulý svými jedinečnými hyper-realistickými fotografiemi s provokativním poselstvím, režíroval a nafotil kampaň pro značku Diesel Jaro/Léto 2017 s názvem Dělejte Lásku, Ne Zdi (Make Love Not Walls).
Kampaň se zaměřuje na pozitivní myšlení, kterým můžeme zbourat zdi, které nás rozdělují. Cílem celého projektu je projevit nesouhlas s politikou prezidenta Donalda Trumpa, jehož zeď mezi USA a Mexikem je jedno z nejkontroverznějších témat, a to nejen v politice.
Provokativní snímky však nejsou prvním podobným počinem této značky. Již dříve na sebe upozornila řadou snímků podporujících různé minority.
“Diesel se veřejně profiluje jako značka, která bojuje proti nenávisti a my chceme, aby to celý svět věděl,” řekl umělecký ředitel Nicola Formichetti.
Během týdnu módy v Londýně se konala party k této kampani a svou podporu přišla vyjádřit i legenda přehlídkových mol Naomi Campbell.
Čím dál víc módních značek se vyjadřuje k situaci kolem migrační politiky Spojených států. Například Nike se svou kampaní Za Rovnost nebo řada návrhářů, kteří odmítli oblékat první dámu Melanii Trump. Také obchodní domy a módní weby projevily svůj názor prostřednictvím stažení produktů značky Ivanka Trump.
Jak vypadala Diesel party Make Love Not Walls, můžete vidět v galerii.
Móda a celebrity jdou láskou proti zdím