Karolina Kurková představila kolekci pro stylové rodiče
Nová kolekce kočárků, autosedaček a dětských nosítek se nese ve znamení lásky a dokazuje, že i rodičovství se dá propojit se špičkovou módou.
Čisté linie i extravagantní vzory oslnily hosty velkolepého večírku ve slavném newyorském podniku 10 Corso Como. Česká supermodelka Karolina Kurková spojila síly s nejvýznamnějším Čechem na poli dětského zboží Martinem Pošem, zakladatelem lifestylové značky CYBEX, a ku příležitosti svých 35. narozenin představila oslňující kolekci kočárků, autosedaček a dětských nosítek. CYBEX by KAROLINA KURKOVA je k dostání od 1. března a je šitá na míru rodičům s citem pro módu a s důrazem na udržitelnost a osobitý styl.
Kurková ve čtvrtek oslavila nejen své jubileum, ale i 20 let působení v modelingu. Ikona světového módního průmyslu, hvězda významných kampaní a přehlídkových mol těch nejluxusnějších značek ke své úspěšné kariéře před několika lety přidala ještě jednu zásadní roli, a to roli matky dvou dětí. Spojení se značkou CYBEX, založenou pražským rodákem Martinem Pošem, tak odstartovalo ikonickou spolupráci.
„Naší misí je vytváření stylových a bezpečných produktů pro moderní rodiče a jejich propojení s inovativními technologiemi a módním odvětvím. Karolina do našeho projektu vnesla fantastickou energii a společne s její vášní pro veškeré její životní role vznikla jedinečná kolekce, která nadchne i ty nejnáročnější rodiče,“ prohlásil zakladatel společnosti CYBEX, Martin Poš.
Kolekci vévodí téma lásky. Láska se zrcadlí ve veškeré Karolinině tvorbě, stejně tak jako její módní cítění. Designový, láskyplný polibek prostupuje kolekcí stejně jako odvážná škála barev. Stylové puntíky dodávají punc nadčasovosti a jsou symbolem vrtošivé hravosti. „Přijetí, porozumění a láska jsou pro mě to nejdůležitější. Bez lásky nemůžeme fungovat. Já například nemohu žít bez lásky ke svým dětem, svému muži a ke své rodině,“ prohlásila Karolina.
Kolekce CYBEX by KAROLINA KURKOVA částečně vznikla za použití recyklovaných vláken REPREVE®. Tato vlákna využívají materiálu shromážděného z až 31 recyklovaných PET láhví a CYBEX se díky tomuto postupu zařazuje mezi značky, kterým záleží na ochraně životního prostředí. Značka tak opravdu kráčí ve stopách svého sloganu CYBEX – pro rodiče zítřka.
ČTĚTE TAKÉ:
Knížky pro děti, které budou milovat i jejich rodiče
Žádný rozvrh ani vysvědčení! Mohly by demokratické školy uspět i u nás?