Žádné nakupování zbytečností po celý rok a hnutí nabádající k omezení konzumu jsou teď žhavými tématy nejen na sociálních sítích. To, do jakých extrémů a kontroverzí se s podobnými proklamacemi dokáží influenceři dostat, už necháme stranou. Podstata celé myšlenky je nám vlastně sympatická. Pokud totiž máte to důležité, nutkavou potřebu jít si koupit něco nového máte jen velmi zřídka. A to platí především o oblečení. Je sice lákavé se odměňovat novými kousky, které zrovna hýbou sociálními sítěmi, váš šatník ale prakticky nikdy smysluplně neobohatí. Až zjistíte, že i potom, co jste si koupila svůj další vysněný kousek, nemáte ráno co na sebe, uvědomíte si, že tudy cesta opravdu nevede. Ne všechno, co ve vás budí radost, je radostí pro vaši garderobu, o peněžence nemluvě.