Fastfoodová snídaně u Tiffanyho? To není nesmysl, ale realita
Toto je asi ten nejvíc dekadentní způsob prodeje parfémů, jaký jste kdy viděli. Společnost Tiffany & Co. se totiž rozhodla, že design nové prodejny v Convent Garden v Londýně pojme trochu netradičně. Svůj jedinečný parfém odstínu Tiffany Blue, jenž je přísně chráněný ochrannou známkou, si tu budete moct koupit během pár sekund.
Jak? Přece v automatu na cukrovinky. Místo sušenek, čipsů a nezdravých limonád vás tu čeká obří porce voňavého produktu, na který si zákaznice musely počkat přesně 30 let. Svojí první vůni uvedla značka na trh v roce 1987. A stejně jako v minulém století je i nyní ztvárněním luxusu, ženské krásy a elegance. Proč ji tedy nezabalit do něčeho atypického?
Pravda, tento nápojový automat nevypadá zase až tak obyčejně. Svítí tiffanovsky modrou, nepřijímá mince, pouze platební karty a skvěle ladí s interiérem. “Naším cílem bylo vytvořit hravé místo, kde se objeví nápadité designové prvky a důvtip značky,” vysvětluje Richard Moore, viceprezident a kreativní ředitel šperkařství.
Ostatně to není poprvé, co značka využila zvláštní formu marketingu – na oslavu kampaně Believe in Dreams nabarvila tradičně žluté newyorské taxíky do tyrkysové barvy a stejně tak stanice metra, kde jste si v květnu mohli koupit limitované jízdenky Tiffany & Co. MetroCards.
Modrá je dobrá, minimálně pro všechny dámy, jež touží po luxusní krabičce s diamantem.
Autorka textu: Dominika Bártová
ČTĚTE TAKÉ: New York se oblékl do Tiffanyho modré