Co vnímáte jako pomyslnou cílovou rovinku značky Moliére? Máte určitou vizi, která vás motivuje?
Jan: Já nemám. Jsem ve fázi, že se to snažím dělat dobře a pokud to půjde správným směrem, tak to, co přijde, to přijmu, anebo odmítnu. Nerad bych upřednostňoval byznys nebo peníze nad zdravím, manželkou nebo nad čímkoliv jiným. Co je pro mě důležité je, že jednou chci být dobrý táta a chci na to mít čas. Samozřejmě na druhou stranu jsme hodně pracovití, jsme workoholici, ale jsou věci, které jsou důležitější než peníze nebo sláva.
Beata: Já to vnímám tak, že chci pokračovat v tom, co děláme dál, mít spokojené klienty, mít hlavně mezi sebou zdravý vztah a věnovat se tomu, co je důležité. Samozřejmě, že je práce důležitá k tomu, aby se člověk uživil a další věci, ale nikdy není na prvním místě. Ať máme spokojené klienty, ať k nám rádi chodí, ať se u nás rádi oblékají, to je naše vize. Být tady pro lidi. A lidi to poznají, když děláte něco opravdově.
A ještě bych řekla, že je důležité nejít za tu hranu, která je jako pro nás neúnosná a stále před sebou vidět tu lidskou stránku, to totiž není jen byznys. Samozřejmě chceme být úspěšní, chceme vydělávat, proto to děláme, ale rozhodně nechceme jít přes tvrdou hranu byznysu, to není náš cíl. Tak na tom zbohatnou i ostatní.