Ať už jste jakákoliv, padne vám jako ulitá
Řeč je o vůni Prada Paradoxe, která vyjadřuje neustálý vývoj ženy a její sebepoznávání hned v několika rozměrech. Ukazuje složitost a nabytou svobodu, která se dostaví, když přijmete, že ženskost je zkrátka nedefinovatelná a kouzelně záhadná. Jste kamarádka, partnerka, matka, manželka, dcera, manažerka, milovnice adrenalinu a třeba ještě vášnivá zahradnice? Každá z vás představuje ukázku různorodých osobností, které se neustále vyvíjí.
Prada tentokrát vsadila na stále stoupající trend – snahu o co největší možnou udržitelnost. Tu zařídila prostřednictvím znovuplnitelného flakonu, rycklovatelnými materiály a šetrnějším získáváním vonných esencí. A to jistě oceníte i vy.
Vůně kytice bílých květů s avantgardními rysy
Parfém je uzavřen v trojúhelníkovém flakonu a zahrnuje všechny paradoxní dimenze parfému a sebe sama. Flakon je ve tvaru původního ikonického loga značky Prada, ale vyniká trochu jiným způsobem. Od ostatních flakonů se liší svým provedením. To se nese v rytmu luxusu a populárního minimalismu.
Jeho tvar v sobě nese i symboliku vystihující myšlenku celé kampaně. Je sice nahnutý na stranu, ale přesto působí pevně a stojí stabilně. Ukrývá se v krabičce s QR kódem, díky jemuž můžete hlouběji prozkoumat svět Prada, když budete chtít. Pod kódem na vás čeká rozšířená realita, filtry nebo obsah ze zákulisí. Pradě se podařilo sladit kreativitu a odpovědnost, takže jednotlivé složky jsou získávané šetrně a z udržitelných zdrojů.
Samotný flakon je navíc možné doplňovat z náhradních náplní, což umožňuje snížit množství obalového materiálu. Obaly jsou recyklovatelné, včetně krabiček a flakonů.
Esence protikladů a kontrastů
Prada Paradoxe oslavuje mnohorozměrnost v souhře protikladů a prostřednictvím kontrastů nově definuje intenzivní smyslnost. Dominantní tóny neroli a jasmínu dolňují nadčasovou vůni kytice bálých květů, která se prolíná s čichovým podpisem akordů Ambrofix a Serenolide.
Ambrofix se obvykle používá ve vůních pro muže a jde o inovativní ambru získávanou biokonverzí z přírodních zdrojů a přináší tak silný, stabilní a autenticky dřevitý tón jantaru. Ambra se získává z cukrové třtiny, nikoliv ze šalvěje.
Prada Paradoxe také přichází s novou technologií – extrahuje vůni poupěte neroli ještě před jeho otevřením. Serenolide je jednou z nejpronikavějších vůní na světě a jde o molekulu pižma. Voní intenzivně a intimně a je patrná hned mezi svrchními tóny.
Tak co myslíte, bude se vám líbit? Tady máte její charakteristiku.
Druh vůně: květinová, orientální
Hlava: kalábrijský bergamot, mandarinková esence, hruškový akord
Srdce: esence z neroli a esence z pupenů neroli, absolut z květu tuniského pomerančovníku, absolut z květu jasmínu pravého
Základ: jantarový akord (Ambrofix), pryskyřice z laoského benzoinu, madagaskarská prémiová bourbonská vanilka, bílý pižmový akord
Božská Emma
Tváří celé kampaně Prada Paradoxe se stala Emma Watson. Ta dokonale vystihuje moderní ženu, která je zástupkyní desítky rolí. V povedeném reklamním spotu si nejen zahrála, ale navíc ho i sama režírovala. Spot je jejím osobním vyjádřením a vhledem do mnoha odlišností její osoby. Emma je umělkyně, aktivistka, herečka a především žena – všechny tyto aspekty v ní pulzují a není možné je definovat. Paradox, že?