V rámci oficiálního partnerství Notino představuje koncept „Beauty of the game“, kterým propojuje zdánlivě neslučitelné světy, a to krásy a sportu. Na letošním Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2024 se návštěvníci mohou těšit na víc než jen nezapomenutelné sportovní zážitky na ledě. Na multimediální kostku nad hrací plochou totiž Notino umístí virtuální zrcadlo.
Tato technologická vychytávka na kostce fanouškům ukáže líčení, které je inspirované národními barvami trikolory a zároveň splňuje nejnovější make-up trendy, jako je modrá řasenka nebo výrazné rudé rty. V přestávkovém programu si tak fanoušci vyzkouší make-up look, který Notino připravilo exkluzivně pro hokejový šampionát, a to přímo ze svého místa v aréně.
A jaké produkty stojí za vytvořením tohoto looku?
Notino ve své kampani nezapomíná na fanynky a milovnice make-upu. Proto Notino sestavilo look z produktů, které byly pečlivě vybrány tak, aby dokázaly odolat všem emocím, které hokejová utkání s sebou přinášejí, a zároveň zůstaly na tváři po celou dobu napínavých soubojů. Odstíny produktů jednoduše můžou fanynky vyzkoušet ve virtuálním zrcadle v aplikaci Notino.
Produkty:
Yves Saint Laurent Lash Clash Extreme Volume
NYX Professional Makeup Epic Wear Liquid Liner
MAC Cosmetics MACximal Silky Matte Lipstick
Estée Lauder Double Wear Stay-in-Place
MAC Cosmetics Prep + Prime Fix+ Mattifiying Mist
NYX Professional Makeup The Brow Glue
Díky Notinu se mohou fanoušci ponořit do světa krásy, technologií a sportu také v Oficiální Fan Zóně před arénou v Praze i v Ostravě. Notino si pro návštěvníky připravilo jedinečné interaktivní zážitky, jako je foto koutek s umělou inteligencí. Ten fanoušky vyfotí v dresu oblíbeného českého hokejisty.
K dispozici budou i další fanouškovské rekvizity a předměty, aby si každý mohl odnést domů svůj malý kousek mistrovství. Ve fanouškovské zóně před Praha Arénou najdou návštěvníci Notino vždy během zápasů národního týmu v základní části šampionátu od 17.00 hodin do konce večerního utkání, a to i během finálového víkendu.
Kromě toho, bude pro technologické nadšence po celém stadionu připravený QR kód pro stažení aplikace Notino. Po nainstalování aplikace do telefonu obdrží každý fanoušek dárek od Notina a získá také exkluzivní 10% slevu na nákup v aplikaci. Navíc se fanoušci můžou zapojit na do soutěže o voucher v hodnotě 10 000 Kč na nákup na www.notino.cz.