Dior přichází s novou kabelkou, která bude ještě populárnější než Dior Saddle
30 Montaigne Bag, to je nová ikonická kabelka od značky Dior pojmenovaná po adrese jejich vlajkového obchodu v Paříži. Kabelku jednoduchého tvaru s klasickým monogramem CD nabízí francouzský módní dům v sedmi barevných variantách.
Maria Grazia Chiuri, kreativní ředitelka značky Dior, nejprve obnovila trend Dior Saddle Bag z devadesátých let, nyní však šla pro inspiraci ještě dál. Nová kabelka 30 Montaigne z kolekce pre-fall 19 pojmenovaná po adrese, kde v Paříži sídli vlajkový obchod Dior, je inspirovaná siluetou ze šedesátých let.
Tváří kampaně k nové Dior kabelce, která se bezpochyby stane jednou z nejžádanějších na trhu stejně jako Dior Saddle Bag, je herečka Jennifer Lawrence. Dior ovšem do kampaně zapojil i spoustu influencerů z celého světa, proto už kabelku 30 Montaigne můžete hojně vídat i na Instagramu.
30 Montaigne je v kožené variantě k dostání v bílé, černé, pudrově růžové, petrolejové a korálové barvě, nechybí však ani plátěný model v béžovo-černé a vínovo-černé. Na všech sedmi variantách se vyjímá zlatý monogram CD. Kabelku je možné nosit buď jako psaníčko nebo jako klasickou crossbody.
Plátěná varianta stojí 2500 euro (asi 65 000 korun), kožená 2900 euro (asi 75 500 korun).