My Burberry
„My Burberry je opravdovým ztělesněním naší značky – vůně, design a postoj. Vůně, která je kopií trench coatu, je vynikající ve všech směrech,“ říká Christopher Bailey, chief creative a generální ředitel Burberry.
PROPAGACE ZNAČKY
www.marianne.cz není autor článku a nemá vliv na jeho obsah
Vůně je inspirována anglickou zahradou po dešti, je sebevědomá, krásně elegantní a nenápadná typickým britským způsobem. Je to vyjádření značky minulostí a zároveň budoucností, proto se tváří kampaně staly Kate Moss a Cara Delevigne – unikátně poprvé byly tyto dvě tváře zachyceny společně. Vizuál a veškeré jejich společné fotografie jsou pořízeny fotografem Mariem Testinem pod vedením kreativního ředitele Christophera Baileyho. Cara a Kate mají na sobě trenchcoat a dodávají celé kampani nádech individuality, historie a optimismu.
Vůni vytvořil parfumér Francis Kurkdjian, proslulý v tomto oboru po celém světě více než dvacet let. Je to květinová vůně, kdy v horním tónu najdete sladký hrášek a bergamot, v srdci pelargonii a v základu pačuli a damaškovou růži.
Design lahvičky reflektuje trench coat Burberry. Vršek je stejný jako knoflík na trench coatu a mašlička je vyrobena ze stejného materiálu jako trench coat – tento materiál vynalezl Thomas Burberry před více než sto lety.
My Burberry bude globálně po celém světě uvedena 3. září 2014.
Vůně najdete ve všech parfumeriích – Sephora, Douglas, Marionnaud a Fann.