Přejít k hlavnímu obsahu
Marianne Bydlení Objednat >
Marianne Venkov & styl Objednat >

Maybelline jmenuje hvězdu YouTube Mannyho Gutierreze prvním mužským ambasadorem značky

Trendy v kosmetickém průmyslu se neustále rozvíjí. To dokazuje fakt, že světová kosmetická značka Maybelline zvolila jako svého ambasadora muže. A není zdaleka první, která trend zvaný „Beauty boys“ rozvíjí a podporuje.

Markéta Vörös | 30. 01. 2017

foto: Getty images

Několik měsíců předtím, než s touto novinkou přišli z Maybelline, značka CoverGirl zvolila svého ambasadora – Coverboy. Bylo to na podzim minulého roku a k celebritám, jako je Katy Perry či Ellen DeGeneres, se přidal také sedmnáctiletý talentovaný make-up artista, James Charles. 

 

 Začátkem měsíce v Maybelline oznámili, že jejich vůbec prvním mužským ambasadorem je Manny Gutierrez. Ještě ho neznáte? Ve svých pětadvaceti letech má tento Američan na Instagramu obdivuhodné tři milióny sledujících, a to pouze za dva roky svého působen. Mannyho fascinoval make-up už od dětství, kdy pozoroval svou maminku, jak se chystá do práce. Dokázal prý sedět hodiny a sledovat v koupelně její proměnu. Ke svému studiu si vybral zdravotní školu, ale tu nakonec nedokončil a rozhodl se pro kariéru make-up artisty. Z tohoto rozhodnutí ho prvotně rodiče odrazovali, ale Manny si šel za svým snem. Začal pracovat v Sephoře a následně pro značku MAC v jeho rodném San Diegu až se vypracoval na jednoho z nejsledovanějších vizážístů internetu.

 Firma Maybelline Mannyho obsadila do reklamy s názvem „That Boss Life“, která propaguje novou řasenku Big Shot.  

 

Je nutno říct, že Manny je velmi talentovaný v tom, co dělá. A není sám.

Za zmínku určitě stojí další „Beauty boy“, který se jmenuje Jeffree Star. Ten má na Instagramu téměř čtyři milióny sledujících, má svou vlastní kosmetickou značku a pořádá kurzy líčení po celém světě. Přátelí se s Mannym pro něhož je Jeffree velká inspirace.

 
 

Muži, nebo chlapci, kteří se objevují v kosmetickém průmyslu a stávají se ambasadory značek, vzbuzují protichůdné reakce. Někteří jsou jejich projevem pobouřeni, jiní jsou nadšeni a se ze zájmem sdílí jejich videa. Každopádně vzbuzují v lidech emoce a zájem.

A na to kosmetické firmy sází.